Kaip žadėjau aukščiau, rudeninėje stovykloje surengsiu stalo RPG sesiją. O tai bus...
"Tarbado paslaptys"
1648-ieji Trečiojo Amžiaus metai. Per didžiąją Viduržemės dalį prieš dešimtmetį praslinkęs
Didysis maras paliko šimtus mirusių kaimų, sunaikino
Rovanijono karalystę, ištuštino kadaise
Kardolanui priklausiusias žemes. Gondoras taip pat neišvengė valų rykštės:
Osgilijatas ištuštėjo, karalius persikėlė į
Minas Anorą. Taip pat prarastas ryšys su tolimomis provincijomis, nuo
Harondoro iki
Kalenardono. Bet dabar Gondoras po truputį atsigauna, tad karalius
Tarondoras nori atstatyti Anariono palikuonių valdžią ten, kur priklauso. Jis suformuoja pasiuntinių-bastūnų grupes, kurioms pavedama keliauti į tolimiausius Gondoro pakraščius, įvertinti ten susidariusią situaciją, esant reikalui padėti Gondorui ištikimiems vietininkams.
Viena tokia grupė renkama kelionei į
Tarbadą. Tarbadas visada buvo pasienio miestas; ilgą laiką Gondoras dėl jo kovojo su Arnoru, vėliau – su Kardolanu. Prieš daugiau nei tris tūkstantmečius įkurtas ant
Glanduino (Ribupės) ir
Miteitelio (Pilksruvės) upių santakos, Tarbadas visada buvo prekybos centras. Ypač jo reikšmė išaugo įkūrus Gondorą ir Arnorą. Pro miestą eina pagrindinis kelias tarp dviejų karalysčių. Nenuostabu, kad maras visą tą regioną nusiaubė turbūt labiau, nei bet kurią kitą Gondoro dalį. Ką ras ten nuvykę bastūnai? Ar po dešimties metų tylos tarbadiškiai dar pripažins Gondoro valdžią?
Techninė informacija
Žaidime norėčiau 4-6 žaidėjų. Visi jūs būsite Gondoro bastūnai*, keliaujantys į Tarbadą su aukščiau aprašyta misija. Norintys žaisti, rašykite čia arba man asmeniškai. Iki mėnesio pabaigos galite kurtis savo veikėjo legendą ir siųsti man; ją galbūt reikės šiek tiek paderinti, bet pasistengsiu esmę išlaikyti. Jei per tą laiką legendos neatsiųsite, sukursiu jums kažką pats.
Žaidimo sistema - daugmaž GURPS, bet nežinantiems, kas tai yra, bijoti nereikia: viskas bus labai paprasta ir paaiškinta prieš žaidimą. Taip pat nebijokite ir jei niekada nesate žaidę stalo RPG - viskam būna pirmas kartas
Aukščiau aprašyta priešistorė yra pusiau kanoninė. 1636-ųjų metų Didysis maras ir jo padariniai aprašyti kaip ir kanoniškai. Apie bastūnų misijas atstatyti ryšius nieko nesu skaitęs, taigi šitai turbūt yra nekanoniška. Pats žaidimas taip pat nebus kanoninis, taigi jei Tarbadas bus visiškai sunaikintas arba prisieks ištikimybę Artedainui - tebūnie. Taip pat tai reiškia, kad nusimanyti kanone, norint žaisti, nėra būtina. Kada nors pateiksiu apylinkių žemėlapį ir gal šiek tiek detalesnį Tarbado ir apylinkių istorijos aprašymą; to visiškai užteks, kad galėtumėte žaisti ir nepasimesti visokiuose pavadinimuose (jų daug ir nebus). Pradžiai susiorientuoti galbūt padės šis ne visai kanoninis
Eriadoro žemėlapis, kurio pačioje apačioje matyti ir Tarbadas, o arčiau vidurio rasite Grafystę ir Brijų.
Turite klausimų? Klauskite.
* - pastaba dėl kanono: tai nėra tie Itilieno bastūnai, kuriems vadovavo Faramiras. Šitie bastūnai - nekanoniniai, bet tai nereiškia, kad tokių negalėjo būti.