-- tokia yra pirmųjų debatų tema. Debatus galite sekti (labai labai siūlau sekti ir aptarinėti čia, o gal net atskiroje gijoje!) štai šičia:
http://foorum.keskmaa.ee/viewtopic.php?t=2781
Kol kas dar aiškinuosi, ar mes prop, ar opp

Pagal mūsiškes taisykles taip būti negali būti, nes žodžiai apibrėžiami.mes apžvelgiame topic'ą per visas įmanomas "great" reikšmes?
T.y. tai, kad Aragornas ir Berenas būtent nesišaipant laikomi herojais, suprantama iš "rėmo" - tai, kad čia rimti tolkinistų debatai jiems labai rimta tema, turint omeny, jog (bent jau) daugumai tolkinistų jie tikrai neginčytini herojai. Defaultinis požiūris toks. Pagal tokį požiūrį Viduržemė iš vis ne vieta humorui - viduržeminiai anekdotai ir elfslešai ir yra tokie patrauklūs, nes yra "akibrokštai", "išdykavimas už Mokytojo nugaros".The concept of intertextuality reminds us that each text exists in relation to others. In fact, texts owe more to other texts than to their own makers. ... Texts are framed by others in many ways. Most obvious are formal frames: a television programme, for instance, may be part of a series and part of a genre (such as soap or sitcom). Our understanding of any individual text relates to such framings.
Reiškia, jis apie tą semiotiką (ar kaip ji vadinasi?) irgi nieko nenutuokia.Ahh, the height angle was something I had completely missed. An interesting idea, and it does fall within the definition. Very creative, and your quotes do support this argument pretty solidly.