
„Po mūšio“
Ilgiau nei pusantro šimto metų Ežero miestas gyveno ramų gyvenimą – prekiavo su elfais Gūdžiagirėje, su žmonėmis rytuose prie Rūno jūros, kartais įtariai pasižiūrėdavo į Vienišojo kalno viršūnę, kur snaudė drakonas Smogas.
Bet štai vieną dieną atkeliavo trylika dvorfų ir vienas hobitas. Atvyko paslapčia, apsiskelbė, kad grįžta atsiimti Kalno karalystės, nuvyko į Kalną, pažadino drakoną. Tas drakonas sudegino miestą; gerai, kad šaunusis lankininkas Bardas jį nušovė, nes kitaip nežinia, kaip viskas būtų baigęsi. Bet ir tai nebuvo pabaiga – dvorfai, nors ir žadėjo, nenorėjo dalintis Kalno turtais, tad vos nesukėlė karo. Mūšis visgi buvo, tik jau ne su dvorfais; iš vakarų atūžusi orkų orda užpuolė ir juos, ir žmones bei elfus. Visa laimė, mūšį pavyko laimėti (ne be erelių ir Beorno pagalbos), o tada ir turtų dalybos pajudėjo iš mirties taško. Apie šiuos įvykius daugiau galite perskaityti knygoje „Hobitas, arba Ten ir atgal“.
Dabar po mūšio praėjo jau savaitė. Hobitas Bilbas ir išminčius Gandalfas iškeliavo į vakarus, ereliai išskrido, Beornas išturseno. Orkų, regis, nebeliko, nors bauginančių pranešimų apie miškuose šmirinėjančius pavojus vis dar yra. Bet svarbesnės problemos žmonių laukia namie. Kur dabar gyventi? Paskubomis suręsta stovykla Ežero krante ilgai netarnaus, reikia atstatyti Ežero miestą. O gal bandyti atkurti senąjį Deilo miestą? Dvorfams irgi kyla klausimų, ką dabar daryti, ypač tiems, kurie paskui Toriną sekė į Kalną, o dabar turi lenktis iš rytų atvykusiam karaliui Dainui Geležinpėdžiui. Miško elfai norėtų žinoti, su kuo reikės tartis dėl naujų vyno siuntų. Pasklido gandas ir apie laimės ieškotojus iš rytų, vykstančius Kalno link.
Bet ir šias kasdienes problemas nustelbia naujas gandas. Vienišojo Kalno tuneliuose besirausiantys dvorfai atrado senus užrašus, kuriuose minimas vienas iš Septynių dvorfams skirtų galios žiedų. Maža to, pasak užrašų, Žiedas kartu su didžiuliu lobiu buvo paslėptas kažkur Kalno apylinkėse, bet ne pačiame Kalne. Tas, kuris pirmas ras šį lobį, nematys vargo iki savo dienų pabaigos...
***
Techninės žaidimo detalės
Data: birželio 28 diena, šeštadienis. Atvykimas į teritoriją galimas jau penktadienį vakare, išsiskirstymas – sekmadienį.
Vieta: poligonas prie Trakų.
Organizuoja: Tolkien Lietuva ir draugai.
Meistrų komanda: Laiqualassë, Exon, Ratliker
Registracija į žaidimą: veikėjų legendos priimamos iki birželio 15 dienos; vėliau registracija bus priimama, bet meistrai pasilieka teisę keisti jūsų veikėjus pagal poreikius; legendas siųsti el. paštu larp@tolkien.lt, laiško temoje nurodyti "LARP registracija"
Kaina: neprivalomas 10 Lt mokestis poligono nuomai ir organizacinėms išlaidoms padengti
Taisyklės: čia
***
Veikėjai (vakansijos):
Dvorfai:
- Daino Geležinpėdžio generolas, veteranas, mėgstantis visus mokyti gyvenimo išminties
- Daino Geležinpėdžio armijos karys, jaunuolis, jau spėjęs parodyti savo talentus, bet vis dar laukiantis galimybės sužibėti (užimta)
- Balinas, Toriną sekusiųjų dvorfų neoficialus vadas
- Dvalinas, Balino dešinioji ranka, pasiruošęs į miltus sumalti kiekvieną, ne taip pažiūrėjusį
- Kiti dvorfai
Žmonės:
- Bardas, Smogą nušovęs Ežero miesto lankininkas, miesto išgelbėtojas, žmonių jau tituluojamas naujuoju valdovu (užimta)
- Ežero miesto burmistras, formalus valdovas, besigviešiantis turtų ir valdžios (užimta)
- Rytų šamanas/-ė, atvykstantis prie Ežero, kad įsigytų drakono žvynų ir kitų dalių savo alcheminiams eksperimentams (užimta)
- Rytiečių karo vadas/-ė, besitikintis pasipelnyti iš sumaišties šiuose kraštuose (užimta)
- Kiti žmonės
Elfai:
- Legolasas, karaliaus Tranduilo sūnus, paliktas prižiūrėti derybų su žmonėmis ir miesto atstatymo, nors nelabai turi diplomatinių gabumų (užimta)
- Taurijelė, miško elfė, trokštanti taikos pasaulyje ir visų orkų bei kitų blogio padarų mirties
- Tranduilas (užimta)
- Kiti elfai
Orkai – 3 žaidėjai (gali būti ir daugiau, jei iš viso susirinks daugiau nei 20 žaidėjų)
Jei nenorite žaisti nei vieno iš įvardintų veikėjų – ne bėda. Susikurkite savo veikėjo legendą ir pirmyn. Dalyvavimo LARPuose patirtis taip pat nereikalinga – juk visiems kažkada buvo pirmas kartas.
Jei turite klausimų, galite užduoti juos čia arba meistrams asmeniškai.
*****
„After the battle“
For more than one hundred and fifty years, Laketown lived a quiet life: the people traded with the elves of Mirkwood, with other Men in the east by the Sea of Rhun, sometimes glancing suspiciously at the summit of the Lonely Mountain, where Smaug the dragon was sleeping.
But then one day thirteen dwarves and a hobbit paid a visit. They came in secrecy, then declared that their goal is retaking the Kingdom under the Mountain, went to the Mountain and woke the dragon. The dragon burnt the city; it is fortunate that the brave bowman Bard shot him down, because otherwise no-one can say how it all would have ended. But even that wasn‘t the end: the dwarves didn‘t want to keep their promise to share the wealth of the Mountain, and so almost started a war. A battle still occurred, but not against dwarves; rather, a horde of orcs came from the west and attacked them, as well as elves and men. Luckily, the battle was won (not without some help from the Eagles and Beorn), and then the treasure could finally be shared. You can read more about these events in the book „The Hobbit, or There and Back Again“.
Now, a week has passed after the battle. The Hobbit Bilbo and wizard Gandalf departed westward, the Eagles have left, Beorn wandered off as well. The orcs are also gone, or so it seems; although there are frightening rumours about dangers lurking in the forest. But there are more important problems to solve at home. Where shall the people of Laketown live? The haphazard camp upon the shores of the Lake won‘t serve for long, Laketown must be rebuilt. Although perhaps it would be better to try and restore the ancient city of Dale? The dwarves also have questions regarding what to do, especially those who followed Thorin to the Mountain but now have to bow to Dain Ironfoot, the new king from the east. The wood-elves would like to know whom to discuss new wine deliveries with. There are rumours about fortune seekers arriving from the east as well.
And yet, even these daily issues are overshadowed by a new rumour. Dwarves delving in the tunnels of the Lonely Mountain found old notes, which mention one of the Seven Rings of the dwarves. Not only that, but according to the notes, the Ring, together with a huge treasure, was hidden somewhere on the outskirts of the Mountain, but not in the Mountain itself. Whoever finds this treasure will be rich until the end of their days...
***
Technical details
Date: Saturday the 28th of June. Arrival starts Friday evening, departure can be arranged on Sunday.
Place: LARPing polygon next to Trakai, some 30 km from Vilnius.
Organizers: Tolkien Lietuva and friends.
Game masters: Laiqualassë, Exon, Ratliker
Registration: character legends accepted until the 15th of June; you can register later as well, but the game masters reserve the right to change your characters according to requirements.
Price: a voluntary 10 Lt (3 Euro) donation to cover organizational expenses and polygon rent
***
Characters (vacancies):
Dwarves:
- A general of Dain‘s army, veteran, who enjoys teaching everyone his wisdom
- A soldiers of Dain‘s army, a youngster who already proved his talent but is still waiting for a chance to shine (reserved)
- Balin, the unofficial leader of the survivor‘s of Thorin‘s expedition
- Dwalin, the right hand of Balin, ready to crush anyone who even looks at them funny
- Other dwarves
Men:
- Bard, the bowman of Laketown who shot Smaug, saviour of the town, already titled as the new leader of the survivors (reserved)
- The Master of Laketown, the official leader, who desires riches and power above all else (reserved)
- A shaman from the east, coming to the Lake to obtain dragon scales and other parts of the beast for alchemical experiments (reserved)
- A warlord from the east, hoping to gain something from the chaos in these lands (reserved)
- Other Men
Elves:
- Legolas, the son of King Thranduil, left behind to oversee the talks with Men and rebuilding of the town, although lacking in diplomatic skill (reserved)
- Tauriel, a woold-elf, desiring peace in the world and death to all orcs and other evil creatures
- King Thranduil (reserved)
- Other elves
Orcs – 3 players (there may be more, if the total number of players exceeds 20)
If you don‘t want to play any of the named characters – it‘s fine. Simply create a legend for your character and go ahead. No prior LARPing experience is required either.