Puslapis 215

ParašytasCOLON 18 Lap 2007, 23:17
Nūmenorietis
Sveiki gyvi, kaip sekasi, senokai forume nesilankiau, kas susituokė, ką palaidojot?

ParašytasCOLON 20 Lap 2007, 10:17
Indraja
Gyvi.

Gerbiami žmonės ir kiti - manęs jau antrą kartą klausia, kaip dabar lietuvių mokyklose mokomasi rusų klasikos. Tad - kokias knygas jums mokytojos yra liepusios skaityti? Nesvarbu, ar vertimus. Domintų situacija nuo tada, kai jos nebežinau - po 1997 m.

ParašytasCOLON 20 Lap 2007, 12:22
Starlin
Kas eina su manim į...... Operos Fantomą?!!

@Raskila: Tikrai buvo minima anksčiau, bet ne tokia, kaip Tolkino. Jis tą pavadinimą paėmė iš kažkokių legendų... prisimenu, skaičiau apie tai Carpenterio biografijoj, bet dabar iš atminties negaliu tau pasakyti. Kai turėsiu laiko, galėsiu užmest akį. Beje, pabandyk Wikipedia. Jie ten daug ko turi.

ParašytasCOLON 20 Lap 2007, 15:10
Laiqualasse
Starlin - manau, kad mane gali įskaičiuoti. Reikia gi su klasika susipažinti :D

---

Indraja - mums tikrai reikėjo skaityti ir nagrinėti Baudžiamąjį kodeksą... tfu, "Nusikaltimą ir bausmę". Siūlomoj literatūroj dar buvo "Broliai Karamazovai" bei "Karas ir taika". Šeštoj klasėj - dviejų autorių apsakymų rinkinukai - vienas iš jų buvo Buninas, kito neatsimenu. Daugiau neprisimenu, bet žymiai daugiau tikrai nebuvo. Tiesa, čia dar nuo mokyklos ir mokytojo(s) priklauso.

ParašytasCOLON 20 Lap 2007, 17:12
Indraja
Ačiū ačiū. Na, ne pats blogiausias variantas, nors iš tos klasikos ir labiau vežančių yra. "Velniai" ar kaip juos, biesus, išvertė.

ParašytasCOLON 20 Lap 2007, 17:19
Aiquen
Fantomas tą pačią dieną, kaip ir Samaeliai. Ketvirčiuokit mane ir iškepkit, bliam. :?

ParašytasCOLON 20 Lap 2007, 18:25
Raskila
Starlin rašėCOLON @Raskila: Tikrai buvo minima anksčiau, bet ne tokia, kaip Tolkino. Jis tą pavadinimą paėmė iš kažkokių legendų... prisimenu, skaičiau apie tai Carpenterio biografijoj, bet dabar iš atminties negaliu tau pasakyti. Kai turėsiu laiko, galėsiu užmest akį. Beje, pabandyk Wikipedia. Jie ten daug ko turi.
Ačiū. Buvau visai pamiršusi apie tokį gerą dalyką kaip Wiki...

"Orcs also appear in salavic mythology called (Obri) or giants.", o žodis "orc" iš Senosios Anglų kalbos "orcné", kuris yra poemoje "Beowulf"...

ParašytasCOLON 23 Lap 2007, 05:21
Aiquen
Your data suggest a moderate automatic preference for Fat People compared to Thin People.
Kodė mumi nenustebo?
Įdomus testas.
Visi jie ten įdomūs. Rimti bent jau.

ParašytasCOLON 25 Lap 2007, 01:50
Folkas
O čia keista, kad vidurinėj nereikėjo mums skaityti rusų literatūros? Tai buvo antra mūsų kalba. Turėjom, atrodo, nuo penktos klasės.

EDIT: Elleth grįžo! You made my day! Šia proga pradėsiu dalyvauti aktyviai veikloje :twisted:

ParašytasCOLON 25 Lap 2007, 02:47
Aragornas
Greit Kalėdos, o tai reiškia viena- poilsis. :D Greičiau atostagos.

ParašytasCOLON 25 Lap 2007, 02:56
Folkas
Aragornas rašėCOLONGreit Kalėdos, o tai reiškia viena- poilsis. :D Greičiau atostagos.
Tu visiškai neteisus. :) Greit Kalėdos, o tai reiškia kitą - sesija. :)

ParašytasCOLON 25 Lap 2007, 02:59
Aragornas
Kokia dar sesija? Nu tai tu varyk į sesijas, aš geriau pasedėsiu namie. :finger: Man perneši lauktuvių kokį sloviką agurkų ar kokį automatą.

ParašytasCOLON 25 Lap 2007, 03:15
Folkas
Tai gal automatą geriau. Su juo maximoj daugiau agurkų gautum.

ParašytasCOLON 28 Lap 2007, 17:48
Starlin
Apie architektūrą išskirta į kitą giją.

ParašytasCOLON 01 Gru 2007, 21:17
Aragornas
Kokios religijos buvo Viduržemyje? :D Ar buvo kokios nors apeigos, bei religinės šventės? Kaip jas šventė rasės ir tautos? Kokie dievai buvo?

ParašytasCOLON 01 Gru 2007, 22:09
Aldarion
Elfai tikrai turėjo daug religinių švenčių, tačiau gal nebūtų galima taip tiksliai įvardinti jų religijos - jie tiesiog gyveno (dauguma) su dievais (valomis) ir garbino vieną Dievą (Eru). Viską tiksliau tikrai galėtų paaiškintu Indraja, nes tokiuose dalykuose ji nusimano kur kas geriau nei aš :lol: Dvorfai galėjo garbinti Aulę (vieną iš valų), bet jų religinių švenčių, bent pats asmeniškai, tikrai negalėčiau nė vienos pasakyti... Apie žmones... Jei netingi, gali pasiskaityti ištrauką iš vieno Dž.R.R.Tolkino laiško,
So ended Númenor-Atlantis and all its glory. But in a kind of Noachian situation the small party of the Faithful in Númenor, who had refused to take pan in the rebellion (though many of them had been sacrificed in the Temple by the Sauronians) escaped in Nine Ships (Vol. I. 379, II. 202) under the leadership of Elendil (=Ælfwine. Elf-friend) and his sons Isildur and Anárion, and established a kind of diminished memory of Númenor in Exile on the coasts of Middle-earth – inheriting the hatred of Sauron, the friendship of the Elves, the knowledge of the True God, and (less happily) the yearning for longevity, and the habit of embalming and the building of splendid tombs – their only 'hallows': or almost so. But the 'hallow' of God and the Mountain had perished, and there was no real substitute. Also when the 'Kings' came to an end there was no equivalent to a 'priesthood': the two being identical in Númenórean ideas. So while God (Eru) was a datum of good Númenórean philosophy, and a prime fact in their conception of history. He had at the time of the War of the Ring no worship and no hallowed place. And that kind of negative truth was characteristic of the West, and all the area under Numenorean influence: the refusal to worship any 'creature', and above all no 'dark lord' or satanic demon, Sauron, or any other, was almost as far as they got. They had (I imagine) no petitionary prayers to God ; but preserved the vestige of thanksgiving. (Those under special Elvish influence might call on the angelic powers for help in immediate peril or fear of evil enemies. ) It later appears that there had been a 'hallow' on Mindolluin, only approachable by the King, where he had anciently offered thanks and praise on behalf of his people; but it had been forgotten. It was re-entered by Aragorn, and there he found a sapling of the White Tree, and replanted it in the Court of the Fountain. It is to be presumed that with the reemergence of the lineal priest kings (of whom Lúthien the Blessed Elf-maiden was a foremother) the worship of God would be renewed, and His Name (or title) be again more often heard. But there would be no temple of the True God while Númenórean influence lasted.
But they were still living on the borders of myth – or rather this story exhibits 'myth' passing into History or the Dominion of Men; for of course the Shadow will arise again in a sense (as is clearly foretold by Gandalf), but never again (unless it be before the great End) will an evil daemon be incarnate as a physical enemy; he will direct Men and all the complications of half-evils, and defective-goods, and the twilights of doubt as to sides, such situations as he most loves (you can see them already arising in the War of the Ring, which is by no means so clear cut an issue as some critics have averred): those will be and are our more difficult fate. But if you imagine people in such a mythical state, in which Evil is largely incarnate, and in which physical resistance to it is a major act of loyalty to God, I think you would have the 'good people' in just such a state: concentrated on the negative: the resistance to the false, while 'truth' remained more historical and philosophical than religious.
Jame gana miglotai, bet suprantamai, paaiškintas numenoriečių maldingumas ir kas iš jų buvo perduota karalysčių tremtyje gyventojams. Sudėtinga būtų kalbėti apie pranašus ir dogmas, nes lyg Gendalfas ir galėtų būti palaikytas pranašu, tačiau jis toks nėra, o dogmų kūrimas kažkaip labai stipriai nesivystė, nes religinė valdžia priklausė patiems karaliams - jie turėjo savo tradicijas ir nekūrė naujų. Harade gal ir galėjo būtų visokių politeistinių religijų, tačiau vakaruose žmonių mitologija turėjo per daug gilias šaknis (elfų išminties perėmimo dėka) ir per daug realių Dievo ar dievų apsireiškimo pavyzdžių, kad nežinotų į ką reikia tikėti :). Nūmenore buvo kelios religinės šventės ir visos jos vykdavo Meneltarmos viršukalnėje aukų ir pagarbos Eru atidavimo pagrindu. Kaip rašoma laiške, po Nūmenoro žlugimo, dunadanams nebeliko jokios šventos vietos, todėl jokių panašių švenčių ir nebešvęsdavo. Gondoro karalystėje buvo įkurta viena šventavietė, tačiau į ją jau eidavo tiktai karaliai, kurie po kiek laiko apleido savo pareigą... Aragornas atkūrė tradiciją ( ;) ), o Dabar turime tai ką turime :lol:

ParašytasCOLON 01 Gru 2007, 22:46
Hurinas
taip ziedu valdovas trilogija taciau pirma knyga raso pries trilogija o kitos dvi po trilogijos
1.Hobitas arba ten ir atgal
2.Žiedų valdovas Žiedo brolija
3.Žiedų valdovas Dvi tvirtovės
4.Žiedų valdovas Karaliaus sugrįžimas

jos visos yra to paties tolkieno autoriaus

5.Elfų durklas
6.Juodoji ietis

jos yra nik perumov autores taciau irgi labai idomios knygos kurios pasakoja iviukiu po 300metu po ziedo karo cia irgi bus ziedas tik galiu pasakyt silpnesnis autore puikiai parase knygas jei nezinociau kad kita autore rase galvociau kad rase tolkienas paskaitykit labai idomios knygos

Žinokit apstulbau 8O ir pasipiktinau :evil: ...Bet linksma paskaityt buvo.Ale žiauru. :lol:Autorė lūžtu :lol:

ParašytasCOLON 01 Gru 2007, 22:50
Aragornas
Hurinas, žinau iš kur tai paimei tiksliai pacitavai. :lol:

Ir dar klausimas, ar Vidurmžemyje yra stebuklai? Ta prasme pastatai? Didieji stebuklai kitaip vadinami.

ParašytasCOLON 01 Gru 2007, 23:28
Laiqualasse
Hūrinai, iš kur ištraukei tą citatą? Galima nuorodą ar ką nors tokio, plyz? :)

Aragornai - Viduržemėje architektūros stebuklų sąrašo niekas nesudarė, taigi jų oficialiai nėra. Realiai - galima rasti pavyzdžių: Orthankas, Minas Tiritas, Barad Dūras, gal ir dar kas nors...

ParašytasCOLON 01 Gru 2007, 23:31
Aragornas
Prašom jums nuoroda:


http://www.games.lt/g/gforum.zinutes/7047


Tai čia dar niekis, pamatytum kitas temas, apsišlapintum į kelnes iš juoko :lol: