Anapusybės (visos diskusijos apie ne/tikėjimus - ČIA)

Kiti pokalbiai ne į temą
BUTTON_POST_REPLY
Žinutė
Autorius
Vartotojo avataras
Ieva
Girdėjo apie Žiedą
PranešimaiCOLON 34
UžsiregistravoCOLON 02 Bir 2008, 16:20
MiestasCOLON London, UK

#81 Standartinė Ieva » 03 Rgp 2008, 20:53

sielagaudys rašėColonKai pas mane namie netas atsigaus, jūs dar pasigailėsit, kad šitą temą reanimavot :twisted: .
edit: mane įkalbėjo ant naujokų iškart nevaryt, palaukt bent mėnesį. Per tiek laiko turbūt pamiršiu. Tai galit ramiai gyvent, jei daugiau nerašinėsit.


gali varyt kiek širdis geidžia - nelabai aš bijau :P

Vartotojo avataras
sielagaudys
Žiedo nešėjas
PranešimaiCOLON 539
UžsiregistravoCOLON 02 Lie 2007, 19:14
MiestasCOLON kartais Vilnius, kartais kitur, dažniausiai negyvenu

#82 Standartinė sielagaudys » 03 Rgp 2008, 22:32

Ieva rašėColongali varyt kiek širdis geidžia - nelabai aš bijau :P


Tai kad pasižadėjau to nedaryti, tai negaliu žodžio laužyt :( .

//jei po mėnesio tamsta vis dar norėsit diskutuot, būt gerai sukonkretint, kokia jūsų pozicija diskutuotinais klausimais//
I'm a leaf on a wind. Watch how i soar.

The planet is fine...the people are FUCKED! - George Carlin

Vartotojo avataras
Ieva
Girdėjo apie Žiedą
PranešimaiCOLON 34
UžsiregistravoCOLON 02 Bir 2008, 16:20
MiestasCOLON London, UK

#83 Standartinė Ieva » 03 Rgp 2008, 22:49

vargas su tom taisyklėm :) Mano pozicija. Hm. Dievu netikiu. Tikiu, kad žmonės patys jį susikūrė sau kaip viltį. O tai nėra blogai. Blogai tik fanatizmas. Tiek ir pozicijų.

Vartotojo avataras
King ov Isengard
Lietė Žiedą
PranešimaiCOLON 226
UžsiregistravoCOLON 04 Kov 2009, 12:20
MiestasCOLON Gorgoroth
CONTACTCOLON

#84 Standartinė King ov Isengard » 02 Rgs 2009, 12:50

Och, diskutuoti apie tikėjimą tikrai užknisa :)

Šiaip, kai atsitinka kas nors tikrai blogo, tai "tikėjimas" dievu labai greit išauga kokiais 99 procentais. "Oi, padėk dieve, padėk dieve...". Net aš, neslėpsiu, esu keliskart taip į dievą kreipęsis. Nors tai, aišku, tam tikras meditacijos, autopsichoterapijos gabalėlis.

Dievas atsirado todėl, kad žmogus yra silpnas, jis negali "valdyti pasaulio", negali prisiimti visiškos atsakomybės (net už savo veiksmus), jam reikia į kažką atsiremti - visi žmonės yra vaikai. Dievas, matyt (ne veltui vadinamas "Tėvu"), yra paprasčiausia tėvų (tėtės, mamos) projekcija.

Tad atvirai pasakyti, ar tikiu dievu, ar netikiu, būtų sunku. Kiekvienam turėtų būti sunku atsakyti į šį klausimą. Aišku, galėčiau pavadinti save antikristu (tiksliau, antikrikščioniu), bet tai neapsakytų visos tiesos. Tai būtų daugiau pozicija ar net poza, nes nepritariu ne tik krikščionybei. Jei visgi reikėtų "pasirinkti" dievą, tai būtų Odinas, Thoras, Lokis, bet tikrai ne Dievas Tėvas, Dievas Sūnus ir Dievas Šventoji Dvasia.
http://www.blackmetal.lt/ Is sex dirty? Only if it's done right. Woody Allen

Vartotojo avataras
sielagaudys
Žiedo nešėjas
PranešimaiCOLON 539
UžsiregistravoCOLON 02 Lie 2007, 19:14
MiestasCOLON kartais Vilnius, kartais kitur, dažniausiai negyvenu

#85 Standartinė sielagaudys » 03 Rgs 2009, 00:06

King ov Isengard rašėCOLON Šiaip, kai atsitinka kas nors tikrai blogo, tai "tikėjimas" dievu labai greit išauga kokiais 99 procentais. "Oi, padėk dieve, padėk dieve...". Net aš, neslėpsiu, esu keliskart taip į dievą kreipęsis. Nors tai, aišku, tam tikras meditacijos, autopsichoterapijos gabalėlis.
Tiesiog dar vienas mitas, sukurtas davatkėlių ir co bei išplatintas infotarnybos VBS - realiai tas religingumo padidėjimas yra labais menkais skaičiais. Ir - taip, tai galima kind of pavadint „autopsichoterapija“, apraiška pasąmonėn įkišto (pavyzdžiui, vaikystėje per tikybos pamokas ar pan.) tikėjimo.
Prie ko galime prisiminti, kad tai visgi nieko neįrodo, nebent parodo šiokią tokią pasąmonės veiklą.
I'm a leaf on a wind. Watch how i soar.

The planet is fine...the people are FUCKED! - George Carlin

Vartotojo avataras
Aiquen
Ardos bamba
PranešimaiCOLON 4087
UžsiregistravoCOLON 23 Kov 2004, 17:35

#86 Standartinė Aiquen » 03 Rgs 2009, 10:29

"Ne, virš manęs nebeliko dievų. Mirė visi jie su meile sykiu..."©
Kind of makes you go crazy, you know. Whacko. Really out there, CUCKOO! You bring any apples?

Vartotojo avataras
Aldarion
Dešimtmečio Meris
PranešimaiCOLON 1519
UžsiregistravoCOLON 10 Geg 2004, 14:17
MiestasCOLON Rumšiškės/Kaunas

#87 Standartinė Aldarion » 04 Spa 2009, 14:13

Iš pirmo žvilgsnio diskutuoti gal ir beprasmiška, ypač tokiomis temomis, tačiau mano asmeninė patirtis leidžia teigti, jog tik tokios diskusijos ir leidžia geriau pažinti ginamo teiginio įvairius aspektus, skatina domėtis bei ieškoti kitų autorių rašinių diskutuojama tema bei galų gale pervertinti viską iš naujo. Diskusijos pasekoje apie evoliuciją perskaičiau net dvi CS Lewis knygas bei Francis S. Collins knygą "Dievo kalba". Beja, Lewis'o "Tiesiog krikščionybę" vertėtų perskaityti tiek tikintiems, tiek ir netikintiems, nes joje pakankamai objektyviai yra išaiškinami visi daugiau mažiau diskutuotini šios pasaulinės religijos aspektai. CS Lewis, iš pradžių išpažinęs natūralistines pažiūras, vėliau, po ilgų diskusijų su JRR Tolkinu priėmė krikščionybę ir tapo vienu žymiausių jos aiškintojų 8).

Įdedu čia ištrauką straipsnio, publikuoto Lietuvos ryte, kuriame analizuojama galimybė gyvenimo kelionėje remtis grynai moksliniu pasaulio vaizdu, kokį, manau, sielagaudys išpažįsta kaip vienintelį teisingą. Cituoju tik pačią straipsnio pabaigą, kurioje pateikiamos išvados apie pasekmes, išpažįstant tokią pasaulėžiūrą.
"Baisiausia, kai bandoma įteigti, esą patys moksliniai faktai, empirinė dalykų padėtis gali ir privalo formuoti vertybines asmens nuostatas. Antai dažnai teigiama, kad mokslas įrodė, esą vertybės, palyginti su gamtotyros atskleistais empiriniais faktais, yra antrinės kilmės ir svarbos dalykas, kad jos yra ontologiškai neesmingos, neišplaukiančios iš pačios tikrovės prigimties, o atsiradusios istoriškai, paties žmogaus kultūriškai sukonstruotos pagal jo fiziologinius ir psichologinius poreikius.

Iš to esą plaukia, kad vertybės arba iš viso realiai neegzistuojančios arba esančios reliatyvios – žmogus pagal savo užgaidas galįs pasirinkti bet kokias vertybes arba nepasirinkti jokių. Kadangi vertybės, kaip ir Dievas, yra nematomos, tai jos, remiantis tokia logika, turinčios būti žmogaus baimių ir jo liguistos vaizduotės produktas. Kadangi kiti gyvūnai, kaip galime spręsti, netiki Dievu ir neišpažįsta jokių vertybių, o žmogus, kaip esą atskleidė evoliucijos teorija ir genomo tyrinėjimai, irgi yra visiškai toks pat gyvūnas, kurio didesni intelektualiniai gebėjimai ir aukštesnio lygmens sąmoningumas tėra neesminiai dalykai, šalutinis ir visiškai atsitiktinis evoliucijos produktas, gal net jos klaida, tai žmogus taip pat turįs teisę – ar net privaląs – gyventi taip, kaip yra gamtiška, natūralu, natūralu būtent gyvūnui, o tai reiškia – gyventi be jokių atgyvenusių iliuzijų ir prietaringos vaizduotės chimerų, vadinamų vertybėmis.

Taip samprotaujant galima padaryti išvadą, kad ir pati žmogaus, vieno iš gyvūnų, gyvybė toli gražu nėra nelygstama vertybė: mat jei žudome kitus gyvūnus (antai valgydami mėsą), tai kodėl negalėtume žudyti žmonių, tegul ir dėl kitų, nebūtinai kanibališkų motyvų? Jei žmogus, kaip esą atskleidė mokslas, tėra protaujančios mėsos gabalas, kodėl didesni ir stipresni mėsos gabalai turėtų kvaršinti sau galvą dėl kažin kokių prigimtinių ir nelygstamų teisių, į kurias akiplėšiškai pretenduoja mažesni ir silpnesni mėsos gabalai? Juk jei žmogus tėra netrukus supūsiančios mėsos gniutulas, tai ar jo vertė, tiksliau tariant, prekinė kaina, neturėtų priklausyti nuo jo dydžio ir skonio tiems, kurie ketins jį valgyti? Kadangi jokios vertybės, teisės ir kitos į jas panašios chimeros tikrovėje empiriškai neaptinkamos, kadangi jos neauga ant medžių, nesipainioja po kojomis kartu su akmenimis, neplaukioja žuvų draugijoje ir neskraido su paukščiais, be to, nerastos ir kosminėje erdvėje, tai visus, kurie drįsta moralizuoti apeliuodami į šitokias sąmonės pamėkles, dera demaskuoti kaip tamsuolius, juodaskvernius, stojančius skersai kelio mokslo pažangai ir futuristinėms naujojo drąsaus pasaulio madoms.

Mokslas ir mokslinis pasaulio vaizdas, kaip iš esmės teisingai teigiama, ne tik neleidžia įžvelgti kokios nors pasaulio ir žmogaus būties prasmės, bet ir atskleidžia fizinę tikrovę kaip visiškai abejingą žmogiškajam prasmės poreikiui. Vis dėlto iš to daroma klaidinga išvada, kad jei prasmės nepajėgus atskleisti mokslas, tai jos jau negali atskleisti niekas, todėl prasmė ir jos struktūrą formuojančios vertybės esą iš viso realiai neegzistuojančios. Kaip gana ciniškai yra pareiškęs Stevenas Weinbergas, vienas iškiliausių dabarties fizikų, vienintelė gyvenimo prasmė šiais laikais galinti būti tik pats beprasmės tikrovės tyrinėjimas. Tad vienintelė šiuolaikiniam mokslininkui likusi jo gyvenimo prasmė – tuščio smalsumo patenkinimas ir pažinimo džiaugsmas, patiriamas atskleidžiant vis didesnę tikrovės beprasmybę. Be abejo, šiam vis didesnės beprasmybės atskleidimui reikalingi milžiniški elementariųjų dalelių greitintuvai, į orbitą iškeliami teleskopai, superkompiuteriai ir kiti moksliniai prietaisai, kainuojantys dešimtis milijardų dolerių, kuriuos beprasmybės ieškotojams turi uždirbti mokslo nekuriantys mirtingieji. Vien dėl to, kad šie nepajėgūs įžvelgti tikrovės beprasmybę, jiems, akivaizdu, yra užtrenktos net ir šios vienintelės durys į gyvenimo prasmę. Apie etinius tokio požiūrio į tikrovę, žmogų ir jo gyvenimo prasmės galimybę pagrindus geriau nė nekalbėti.

Tad nenuostabu, kad spekuliuojant vadinamuoju moksliniu pasaulėvaizdžiu, tariamai grynai mokslinėmis tikrovės prigimties įžvalgomis, kurioms mėginama suteikti dogminį ir iš esmės kvazireliginį statusą, vis įžūliau puldinėjamos visos tradicinės institucijos, sergstinčios visuomenės stabilumą ir paskiro žmogaus laimę, ypač tos, kurios ilgus šimtmečius ir tūkstantmečius kūrėsi kaip bendruomeninio gyvenimo formos. Agresyviausiai yra puolamos tradicinės religijos ir tradicinė šeima. Čia pastebime įdomią ir paradoksalią tendenciją: tie, kurie norėtų, kad žmonės remtųsi tikrovės ir jų gyvenimo beprasmybę esą atskleidžiančiu moksliniu pasaulio vaizdu, kartu siekia, kad jie negyventų tradiciškai susiformavusiomis ir asmeninį žmonių ryšį ugdančiomis saikingo dydžio bendruomenėmis. Mat beprasmybės ieškotojams lengviausia valdyti individus, kurie, viena vertus, yra visiškai atomizuoti, visiškai susvetimėję ir gyvena vieniši kaip vilkai, bet, kita vertus, – jiems to nesuvokiant sujungti į juos visus praryjantį anoniminį socialinį organizmą, užtikrinantį visų individų kontrolę ir nukreipiantį jų energiją stipresniesiems norima linkme, ypač beprasmiam karštligiškam vartojimui.

Nors mokslas leidžia žmogui regėti toli erdvėje ir laike, nors jis atskleidžia daugybę įdomių ir keistų dalykų, kuriuos parodo itin ryškiai bei reljefiškai, dauguma vadinamojo mokslinio pasaulio vaizdo besilaikančiųjų mirtingųjų gyvenime vaikšto ratais ir klupinėja lyg akli. Tokiame pasaulyje, kokį jiems atskleidžia minėtas pasaulėvaizdis, neįžvelgdami savo būties prasmės, jie neregi jame ir orientyrų, kurie pajėgtų suteikti kryptį jų gyvenimo kelionei. Nuolat karštligiškai skubėdami jie iš tiesų tik trypčioja vietoje, o ir skuba gyvenime tik iš inercijos arba per prievartą, be didelio geismo gyventi ir skubėti. Jie primena tuos, kurie bėga vilkdami kojas.

Skirtingai nei mokslinis pasaulio vaizdas, kuris, kaip parodėme, grynu pavidalu net neegzistuoja, tradiciniai pasaulio vaizdai, nesiekdami atskleisti kaleidoskopiškų reginių, nuolat ištikimai rodo žmogui keletą pagrindinių dalykų, esminių gyvenimo kelionės orientyrų, kurių mirtingasis turi niekada nepamesti iš akių. Būtent šie tradiciniai pasaulėvaizdžiai – mitologiniai, religiniai ar tiesiog kasdieniai – yra stereoskopiški, stereometriškai ir egzistenciškai gilūs, nes į savo prasmės struktūrą jie įtraukia ir stebintįjį, nužymėdami jo būsimos prasmingos kelionės taką.

Idant iš tiesų regėtume pasaulio vaizdą, nepakanka stebėti vien tai, kas yra pasaulyje. Pasaulį būtina išvysti kaip visumą, bet ne iš jo vidaus, o tartum iš išorės – iš pasaulį pranokstančio konteksto perspektyvos. Mokslas pasauliui tokio konteksto neįstengia nei atverti, nei pats sukurti, todėl jis ir nepajėgus atskleisti pasaulio vaizdą, kurį galėtume vaisingai bei prasmingai interpretuoti.

Kontekstas, kuris leistų išvysti prasmę jos nuolat stokojančiame pasaulyje, pats privalo kilti iš tikrovės, jau nejaučiančios prasmės stygiaus. Ar ne todėl pasaulėvaizdis, kuris tuščiai smalsiam, keistų ir kaleidoskopiškai įvairių reginių ištroškusiam mokslininkui atrodytų visiškai tuščias, nes jame vienintelis prieš akis iškylantis orientyras tėra neregimas Dievas, gyvenimo keleiviui atveria akis ir parodo kelionės kryptį?..
"Few now remember them ... yet still some go wandering, sons of forgotten kings walking in loneliness, guarding from evil things folk that are heedless."

Indraja
Nazgūlė
PranešimaiCOLON 5119
UžsiregistravoCOLON 23 Kov 2004, 17:16
MiestasCOLON Reality: Extended Edition
CONTACTCOLON

#88 Standartinė Indraja » 04 Spa 2009, 16:19

Vajetau. Lyg nebūtų tokių mokslinio pasaulėvaizdžio variantų, kurie teigia, kad žmonių vertybės yra susiformavęs ir išlikęs kartu su žmonėmis - kaip jų pačių išlikimo sąlyga evoliucijos metu - dalykas.
Nai tulya elenelya le
Artanna tienen

Arthoron-Volochonskij-BG

Vartotojo avataras
sielagaudys
Žiedo nešėjas
PranešimaiCOLON 539
UžsiregistravoCOLON 02 Lie 2007, 19:14
MiestasCOLON kartais Vilnius, kartais kitur, dažniausiai negyvenu

#89 Standartinė sielagaudys » 04 Spa 2009, 16:20

Aldai, tu neteisus, kai turėsiu daugiau laiko ir kantrybės, paaiškinsiu, kodėl. Indraja pradžią jau padarė.
I'm a leaf on a wind. Watch how i soar.

The planet is fine...the people are FUCKED! - George Carlin

Vartotojo avataras
Aldarion
Dešimtmečio Meris
PranešimaiCOLON 1519
UžsiregistravoCOLON 10 Geg 2004, 14:17
MiestasCOLON Rumšiškės/Kaunas

#90 Standartinė Aldarion » 04 Spa 2009, 16:49

Toks mokslinio pasaulėvaizdžio variantas, kuris teigia,
Indraja rašėCOLONkad žmonių vertybės yra susiformavęs ir išlikęs kartu su žmonėmis - kaip jų pačių išlikimo sąlyga evoliucijos metu - dalykas
, man, asmeniškai, yra kur kas mažiau tikėtinas, nei CS Lewis'o "Tiesiog Krikščionybės" pirmoje knygoje "Teisingumas ir neteisingumas kaip raktas pasaulio prasmei suprasti" pateikiama visuotinio Moralės įstatymo sąvoka. Ir iš tiesų yra vertybių, kurių jokiais išlikimo motyvais negalėtume paaiškinti :). Diskusijos išvystiti tikrai nebesiekiu, jau pakankamai jos apturėjom šia tema, tačiau ankstesne žinute pasidalinau su jumis atrastu neblogu straipsniu, analizuojančiu mokslinio pasaulėvaizdžio ribotumą. Kaip ir anksčiau laikausi nuomonės, jog mokslas ir religija asmeniniame gyvenime turėtų būti derinami, o ne priešpastatomi 8). Ramybės jums!
"Few now remember them ... yet still some go wandering, sons of forgotten kings walking in loneliness, guarding from evil things folk that are heedless."

Indraja
Nazgūlė
PranešimaiCOLON 5119
UžsiregistravoCOLON 23 Kov 2004, 17:16
MiestasCOLON Reality: Extended Edition
CONTACTCOLON

#91 Standartinė Indraja » 04 Spa 2009, 21:47

Straipsnis "Ar įmanomas grynai mokslinis pasaulio vaizdas?" daugiausia analizuoja filosofinius paties mokslinio pasaulio suvokimo aspektus. Prirašyta daug, ir vargu ar turiu kompetencijos ir noro su tuo ginčytis. Tarkim, autoriaus pozicija manęs netrikdo. Mane trikdo tik paskutiniųjų samprotavimų dalinumas. Norėjau pasakyti, kad ten analizuojamas tam tikro mokslinio pasaulėvaizdžio ribotumas ;) Autorius pats rašo - "Baisiausia, kai bandoma įteigti, esą"... Būna ir taip, kaip čia ir toliau sakoma, o būna ir kitaip. Apie tą "kitaip" jis tiesiog nekalba.

Suprantama, kad religija daugeliui žmonių yra svarbi gyvenimo dalis ir padaro tą gyvenimą turtingesnį, prasmingesnį, doresnį. Tačiu visa tai įmanoma ir be religijos išpažinimo. Nors mano pasaulėvaizdyje nėra jokio pirminio, viršžmogiško moralės Įstatymo ar garanto, nėra nei Kūrėjo, nei Atpirkėjo, man neatrodo, kad žmogus bus žmogumi be savų vertybių ir kad gali daryti bet ką. Vertybių reikia mums patiems, be jų (ar su kreivomis) bus blogiau tiems patiems mums. Pasaulis turės prasmę, jei ją kursime ir pastebėsime - o puikus bei nuostabus jis bus bet kokiu atveju. O žmogiškumo poreikį ir siektinybę išvesti iš mokslinio pasaulėvaizdžio nėra sudėtinga (nors, be abejo, tai jau bus filosofija - kažkas už to pasaulėvaizdžio ribų).
Nai tulya elenelya le
Artanna tienen

Arthoron-Volochonskij-BG

Vartotojo avataras
Elentari
Nazgūlė
PranešimaiCOLON 1567
UžsiregistravoCOLON 26 Bir 2005, 04:19
CONTACTCOLON

#92 Standartinė Elentari » 20 Geg 2010, 00:28

Perkelta iš čia

King ov Isengard
, gegužės 6, 2010

Masinė, pop-krikščionybė yra kvaila. Kaip sakė Nietzsche, "Buvo vienas krikščionis, ir jis mirė ant kryžiaus". Noriu pasakyt, pati krikščionybė gal ir nėra kvaila, bet mes tos tikrosios krikščionybės "nesam matę". Kai krikščionybė "virto Žodžiu", ji tapo Bažnyčia. O Bažnyčia ir krikščionybė yra skirtingi dalykai.

Tad galiu save perfrazuot, kad Tolkienas ne toks kvailas, kad tikėtų Bažnyčia.


Toliau: ne, nesu ateistas. Nors jei ką pasakai prieš krikščionybe dažnai tampi ateistu; dar dažniau - satanistu.

Kalbant apie Šventraštį... Nesiremčiau ir juo. Juk jis taipogi Bažnyčios cenzūruotas (o ir sukurtas, ko gero). Kur Tomo, Judo, Marijos Magdalietės evangelijos? Tekstai ("archeologiškai") tikri, bet - ne kanonas. Och tas didis žodis "kanonas"... O šiaip ir kaip mitologija Biblija nėra labai įdomi. Bene viskas paimta iš tos pačios pagonybės, ant kurios čia kai kas nori varyt_:)[galima varyt, neįsiskaudinsiu tikrai_:)]. Gal išskirtinesnė yra Jono evangelija, ta Apokalipsės knyga; bet ir tai nenustebčiau, kad paimta iš arabų, matematikų, alchemikų, magų.


tomas94, gegužės 6, 2010

Bibliją kiek žinau parašė Konstantinas, Konstantinopolio imperatorius, po Kristau mirties, visas šventes sutvarkydamas taip, kad jos pakeistų tą pačią dieną esančias pagoniškas šventes, kad paprastiems valstiečiams būtų paprasčiau prisitaikyti prie naujo tikėjimo, taip pat jis sunaikino keletą dokumentų kurie būtų buvę jam nenaudingi (čia tikriausiai tos minėtos evangelijos, nežinau tiksliai), ėję prieš jį ir jo sukurtą krikščionybės vaizdą.

Nukryptemės rašomos mažuoju šriftu, o jei esat įspėti persikelti kitur, prašom tai ir padaryti.
Įspėju abu.
---

Vartotojo avataras
Laiqualasse
Melkoras Morgotas Metraštininkas
PranešimaiCOLON 8362
UžsiregistravoCOLON 23 Kov 2004, 18:22
MiestasCOLON negyvenu, tai žalingas įprotis
CONTACTCOLON

#93 Standartinė Laiqualasse » 20 Geg 2010, 16:31

Tvarka paprastai būna ne tam, kad būtų, o tam, kad visiems būtų geriau/patogiau/paprasčiau/maloniau bendrauti. O šitos tavo žinutės vieta yra šioje gijoje.
And the strings crescendo like the sunrise in the sky
The percussion section thunders like the storm clouds in their wonder up on high
The brass is roaring like the mighty ocean’s tide
Creation is music, and music is creation

Nai i cala Eruo siluva tielyasse...

Vartotojo avataras
Aredhel
Dešimtmečio Boromiras
PranešimaiCOLON 2155
UžsiregistravoCOLON 28 Bal 2004, 19:10

#94 Standartinė Aredhel » 20 Geg 2010, 19:06

Che, che... atrodo kažkam reiškiasi paaugliškas "kovingumas" :D

Perkelta ir ištrinta be įspėjimų:
King ov Isengard gegužės 21, 2010, 9:21
Tai kad ne, nebe tas amžius. Pats turiu/turėjau keletą puslapių, bet tikrai nesikabinėdavau dėl visokių nesąmonių. Jei nori trint pranešimus - trink, bet tik nereikia tų visokių įspėjimų ir pan.

TAISA: būtų visai smagu, kad nazgūlija bent inicialais save žymėtų prie spalvotųjų pastabų beigi perkėlimų. Įrašo spalva nieko nesako ;)

Aš ir žymiu. O spalva tokiai senbuvei kaip tu turėtų tikrai būti informatyvi ;) ~Elentari~
Raganauju –
Saulėj garuoja džiūdamos
žolelės nuo nemigos, širdies dieglių –
žolelės, kad pavirstum vilkolakiu –
žolelės, kad prašvistų aptemę akys,
žolelės, kad aptemtų šviestos akys,
žolelės, žolelės...
ir driežai.

Vartotojo avataras
Vedrynas
Girdėjo apie Žiedą
PranešimaiCOLON 30
UžsiregistravoCOLON 25 Lie 2010, 23:54

Re: Anapusybės (visos diskusijos apie ne/tikėjimus - ČIA)

#95 Standartinė Vedrynas » 30 Lie 2010, 10:49

as tikiu į lietuviu dievus

Vartotojo avataras
Bombadilas
Žiedo nešėjas
PranešimaiCOLON 785
UžsiregistravoCOLON 01 Bir 2009, 16:24
MiestasCOLON Old Forest

Re: Anapusybės (visos diskusijos apie ne/tikėjimus - ČIA)

#96 Standartinė Bombadilas » 30 Lie 2010, 16:51

O taip, geriausia mitologija pasaulyje, nei krūvos pasaulių, nei kvailų neištariamų ir neperskaitomų Dievų vardų :roll:
Hey! Come derry dol! Can you hear me singing? Old Tom Bombadil is a merry fellow;
Bright blue his jacket is, and his boots are yellow!

Vartotojo avataras
Laiqualasse
Melkoras Morgotas Metraštininkas
PranešimaiCOLON 8362
UžsiregistravoCOLON 23 Kov 2004, 18:22
MiestasCOLON negyvenu, tai žalingas įprotis
CONTACTCOLON

Re: Anapusybės (visos diskusijos apie ne/tikėjimus - ČIA)

#97 Standartinė Laiqualasse » 30 Lie 2010, 21:29

tomas94 rašėCOLONnei kvailų neištariamų ir neperskaitomų Dievų vardų :roll:
Tu turi kažką prieš Cthulhu, Nyarlathotep ir Yog-Sothoth? Ateis jie tavęs, oi ateis... :sm7: :p
And the strings crescendo like the sunrise in the sky
The percussion section thunders like the storm clouds in their wonder up on high
The brass is roaring like the mighty ocean’s tide
Creation is music, and music is creation

Nai i cala Eruo siluva tielyasse...

Vartotojo avataras
Bombadilas
Žiedo nešėjas
PranešimaiCOLON 785
UžsiregistravoCOLON 01 Bir 2009, 16:24
MiestasCOLON Old Forest

Re: Anapusybės (visos diskusijos apie ne/tikėjimus - ČIA)

#98 Standartinė Bombadilas » 31 Lie 2010, 12:30

Vat būtent!! Kaip tu įsivaizduoji kokį kaimitį tariant tokį apvadinimą? tikriausiai tie Dievai nusivelnėdavo iki paprasčiausių Niulsių ir you'sų, kad kiekvienas debilas galėtų juos garbint (atleiskit už išsireiškimą). šiaip neseniai perkandau labai fainą veikalą kurį pamačiusi mano rankose mama paklausė ar aš nekarščiuoju. Pranės Dundulienės Lietuvių senovės dievai ir mitologija. Nes Graikai ir Japonai man jau pabodo. tiesą pasakius knyga atsakė į kiekvieną susikurtą klausimą appie mūsų senają religiją ir daugiau, gavo garbingą vietą antroj lentynos eilėj, po Tolkieno :lol:
Hey! Come derry dol! Can you hear me singing? Old Tom Bombadil is a merry fellow;
Bright blue his jacket is, and his boots are yellow!

Vartotojo avataras
Hurinas
Mūvėjo Žiedą
PranešimaiCOLON 458
UžsiregistravoCOLON 11 Bal 2007, 19:10

Re: Anapusybės (visos diskusijos apie ne/tikėjimus - ČIA)

#99 Standartinė Hurinas » 31 Lie 2010, 20:29

Dundulienė yra totalus gėris. Paskaityk dar jos kosmologiją ir gyvybės medį, susidarysi dar geresnį vaizdą. Dar nebloga knyga yra Mindaugo Bartininko "Senovės Lietuviai". Tenais užsimenama apie dievus, tradicijas.

P.S. Esi šaunuolis, tuoj nuversim mes tą katalikų bažnyčią :twisted:
Nes tavo jėga, turtai, valdžia
Turėjimas nieko, nieko neturėjimas,
Turėjimas nieko...

Vartotojo avataras
Vulpecula
Mūvėjo Žiedą
PranešimaiCOLON 466
UžsiregistravoCOLON 08 Spa 2007, 18:43
MiestasCOLON Vilniava

Re: Anapusybės (visos diskusijos apie ne/tikėjimus - ČIA)

#100 Standartinė Vulpecula » 01 Rgp 2010, 15:45

Count me in. Kažkada čia buvo (ar buvo planuojama akcija) - ant marškinėlių užsirašyt "krikščionybė lietuvoje okupacinė" ir atsistot prie katedros Vilniuj. Nežinau, man toks "protestas" nelabai, nebūčiau gal dalyvavus, bet pati mintis apie okupacinę krikščionybę man oooj kaip artima. Labai smagu girdėt kad domitės Senuoju tikėjimu :D

BUTTON_POST_REPLY