O aš labiau visgi už tai kaip buvo anksčiau.. Dabar daugiau įdėjas pagal sąsajas. Kiek žmonių, tiek nuomonių ir tai kas siejasi vienam, kitam gali atrodyti beprasmiška..
Nepamirškite vieno dalyko, jei tam kuris daro sistemą, ji aiški, kitas žmogus tikrai joje "plaukios". Kiek pačiam teko daryt visokio info kaupimo reikalų, dokumentų priežiūros ir dėliojimo, visada tenka parsirast prie tos pačios tiesos: Turi būt taip, kad ir kvailam būt aišku. Taigi niekada negalima žiūrėt pagal save, visada reikia derinti su aktyviais vartotojais. O dabar daliai administracijos aišku, o likusi dalis "maklinėja po pievas"..
Googlės išplėstinė paieška žinoma geras daiktas. Tik tai jau avarinė priemonė kurios kaip adminas galiu pasakyt beveik niekas nenaudoja, nenaudojo ir nenaudos. Vartotojo mintis daugiausia tokia pat: yra kategorija, vadinas viskas ne pagal sąsajas, o pagal temas. Ir tai dar tenka pirštu pabaksnot.. Sunkiausia pasiekt, kad atėjai ir aišku. Taigi ankstesnė sistema deja, bet buvo labiau vykus..
ką daryt jei tikrai reikia kažką prijungt, bet ne į temą arba jog naujokai matytu? Kol kas turiu tik vieną pasiteisinusį sprendimą, kurį ir pas save darbe taikau, tai nuorodos.
Principas toks: Konteineryje su aprašu yra viena, rakinta tema kur redaguoja tik moderatoriai. Čia yra taisyklės. Maža. Reik antros, po ja, kur moderatoriai galėtu dėt nuorodas su aprašais, jai pagal tai, ko tai dienai reikia. Taigi pradžiai, naujokų temoje galima padaryt tas pačias naudingas nuorodas į reikiamas forumo vietas. Taip įpratintume prie tvarkos, kas ir kur padėta. Tas pat galioja ir kietiems konteineriams. Ypač jei moderatoriai nuorodas, kaip minėjau, dar ir aprašytu. Vienas, du sakiniai max.
Taip galima užuot laksčius po visą forumą, tiesiog naujokų temoje paskaityt apie tvarką ir jau praktiškai, iš karto, matyt jos taikymą.
Patikėkit, sistema puikiai veikia ir jau daugiau nei 10 metų naudojama viename kompiuterastų klube kur aš vis dar lankausi kai kada

. O ten lankomumas ir temų gausa.. Uuuu, daug..
Svarbiausia nepamiršt, kad administratorius ir vartotojas (ypač naujas) visada mato sistemą skirtingai, nes antrasis ją mato pirmą kartą, o pirmasis ilgai ją kūrė ir dėliojo pagal savo sampratą. Kaip prieit prie gero sprendimo? Kol kas mintyse tik vieną matau, diskusija su aktyviais vartotojais, plius laiškučiai su priminimu (kaip į renginį MAO) kitiems, kurie jau kuris laikas dėl vienokių ar kitokių priežasčių nebeateina.
Išėjau aš rasotais takeliais, gauruotom kojelėm mindamas lapus..